10 Duas (Prayer) against: enemy, boss, oppressor, ruler, teacher, neighbour


Download the Duas against Enemies as PDF:
https://www.dropbox.com/s/w4jerwr4881txkf/Dua_Enemy.pdf?dl=0

10 short Duas (Prayer) against:
enemy, boss, oppressor, ruler,
BAD boss/teacher/proffessor/neighbour/friend/familiy member

By two Duas you need to mention the name of the person!

Here is a shorter Version:

or:

For all those who cant read arabic we have a new video:
new dua with roman english/translitaration is now online:
https://youtu.be/0dMtkkvYLfk

Din Newsletter

#bibleprayers, #famousprayersinthebible, #powerfulprayersforhealing, #typesofprayerin thebible, #powerfulprayers, #powerfulprayersformiracles

39 Comments

  1. Din Newsletter says:

    For all those who cant read arabic we have a new video against enemies.
    New video with 8 dua with roman english/translitaration is now online:
    https://youtu.be/0dMtkkvYLfk

  2. Hadya Haydar says:

    mashaALLAH❤❤❤

  3. Irfan Ahmad says:

    ماشاءالله جزاك اللهُ

  4. Hajer Suliamam says:

    Indeed am overpowered Allah so help to fight with my boss and enemies

  5. Adedeji morenikeji says:

    Masha Allah
    Ameen

  6. Staysh K1 says:

    Ya ALLAH protect me and my nation from the oppression of Erdogan and his followers and make them pay. AMEEN

  7. Hamna Rashid says:

    Ameem

  8. Al Sam says:

    Ameen thumma Ameen ya rabbul Alameen.

  9. Suraya Channel says:

    AMEEN AMEEN AMEEN YA ALLAH!!!!!!!!!

  10. Madi-yaan says:

    Ameen summa Ameen !!

  11. Kiran Khan says:

    Please pray for me sisters and brothers I'm facing alot of problems

  12. Maisa Alawi says:

    Ameen

  13. Alagie Ceese says:

    Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen

  14. Rosa Mohamed says:

    Ameen Ameen Ameen ya rabble Alamein

  15. abi abida says:

    جزاك الله خيرا يا اخي بار ك الله فى علمك و عمرك امين يارب العالمين

  16. abi abida says:

    dislike kerny valo ko ALLAH pak hadyt de Ameen Suma Ameen

  17. Anoush Rajabian says:

    Allah I pray please protect my mother and sisters from enemies and evil eyes. Allah grant them a life of happiness and hope, and the protection of Allah.

  18. aaa aaa says:

    آمین یا الله یا الله یا الله مهربان

  19. Alagie Ceese says:

    Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen Ameen

  20. Nabutanda Hajara says:

    Ohh Allah protect me and help in this Arab country so that i don't get any harm

  21. Bob Mar says:

    Ameen yareb

  22. Hamna Rashid says:

    allah help me

  23. Hamna Rashid says:

    Ameen

  24. Hana Hana says:

    allohumma ameen

  25. GZUprise says:

    Ameen

  26. Hamna Rashid says:

    Ameen

  27. Taahirah M. says:

    Allahuma Ameen.

  28. T͎r͎u͎s͎t͎ A͎l͎l͎a͎h͎ says:

    Ameen.

  29. Siham Osman says:

    Mashallah really love due may Allah make me to momerize quran and due and pray for me and may Allah protect you from all sin and reword you in jannah

  30. Haty cruz says:

    Oh Allah please help me to finishe up this contract only 6 months to go but am passing through hard time in this end of the contract God please help me have cried and help all people who are passing through hard time Amen

  31. Haty cruz says:

    Oh Allah please help me and I stop suffering in abroad country because am passing through hard pain Amen

  32. Sajid Saadhiq says:

    Ya..Allah……. Please help me

  33. Syamsul Fadzly says:

    Takat keberanian mcm tu punya bangsat jaja nama kj miskin sgt gila usik pekida nak gulingkan paklah nak bagi turun tu je zaman paklah xde sapa2 bangga tiba2 bukan zaman paklah mcm tu je dorg buat modall siapp boleh bongkak buatt bersatu takut buat bdak katek,adalah pm agung bukan zaman paklah dorg anggap bukan zaman paklah zaman bwah tapak kaki bdak katek lbih miskin sgt gila drp aku benda2 takat seari 2 je patut boleh kena bangsatt akupun xsangka paling xsangka zaman tun bersatu takut buat bdak katek adalah pm agung teruss….

    Bukan zaman paklah buat aku modall mcm tu je teruss rasa boleh tunjuk terglamer buatt bersatu rasa semuapun kena takut bangga buatt bdak katekk adalah pm agungg takut buat dorg makin terpm mcm tu je terus bersatu dorg tu sampai zaman tun walaupun mcm tu punya terang2 modall kena bangsatt pijak kpala bertahun pm agungpun level bangkai hanjing zaman paklah xde sapa2 bangga siap paklah pencen….

    Zaman paklah xde sapa2 bangga siap paklah pencen tiba2 bukan zaman paklah buatt aku modal mcm tu punya bangsatt pijak kpala siapp bukann hangkat paklah mcm2pun siapp buatt aku modall bukan zaman paklah rasa semuapun bersatu hangkatt bdak katek takut buatt adalah pm agungg xsangka bertahunn paling xsangka zaman tun bersatu takut buat bdak katekk adalah pm agung….

    Bukan zaman paklah mcm tu punya pijak kpala tunjuk bakatt rasa keberanian dorg takat modall aku miskin sgt gila jaja nama kj nak bagi turun usik pekida nak gulingkan paklah tu je adalahh semuapun kena bangga nampak keberanian paling terhebat takut buat dorg makin terpm bukan zaman paklah zaman paklah xde sapa2 bangga siapp paklahh pencen xsangkaa dorg bolehh buatt modall mcm tu punya bangsat pijakk kpalaa rasa semuapun takut buat dorg makin terpm bukan zaman paklah semuapun boleh bangga aku xsangka siap bertahun sampai zaman tun siapp bukannya hangkat melindungi paklah mcm2pun siap buat aku modal mcm tu je keberanian dorg rasa semuapun hangkat bdak katek rasa semuapun kena bangga nampak paling terhebatt buat dah jadik pm agung mcm tu punya bangsatttkatek2an pekida paklah najib tun anwar mcm2pun bertahun bukan zaman paklah pulak dorg adalah pm seolah2 paklah makin terkuat dihangkat terus…..

    Benda2 xpatutpun xboleh fikir repot polis mcm2pun xpatutpun sapa2 boleh jadik bangsatt akupun xsangka bukan zaman paklah xkanlah mcm tu punya kena bangsat pijak kpala pun adalah keberaniann xdelah makin teruk tulis mcm2pun aku paling xsangka zaman tun….

    Akupun xsangka apa yg ada kena mengena dgan dah lama gila miskin sgt mcm2pun aku dorg yg menyalakk ari2 sambil kekahh takatt konon2nya nak menentang aku yg miskin sgt gila ni je usik pekida nak gulingkan jaja nama kj nak bagi turunn tu je teruss mcm tu punya bangsatt pijakk kpala buat aku modal seolah2 paklah pm sampai zaman tun rasa semuapun kena bangga nampak mcm tu punya dorg dpat tunjuk terglamer rasa semuapun kena bangga nampak keberanian paling terhebat siap pasal berjaya berebut pakai bohsia mcm tu punya tahap kena bangsatt xkanlah aku yg kena reverse psikology buat aku modal mcm tu punya bangsat pijak kpala anggap semuapun najib tun anwar mcm2pun org rasa bersatu kena bangga nampak bdak katek paling terhebatt….

    Xkanlah xboleh fikir aku tulis menentang dorg mcm2pun tu mestilah nak bagi semuapun mampuspun bwah tapak kaki bdak katekk benda2 xpatutpun boleh fikir lbih repot polis mcm2pun apala yg aku nak gulingkan paklah dgan nak pakai bohsia tulis fb komen mcm ni xpernahpun dlm dunia xpatutpun sapa2 boleh jadik bangsat boleh nampak mcmana aku cuma nak hidup baru dgan family aku ingatkan takat seari 2 je tulis xsangka makin teruk sampai zaman tun makin jauh drp anak2 aku …

    Bukan zaman paklah buat aku modal mcm tu punya bangsat tunjuk bakat pijak kpala siap bertahun seolah2 paklah pm akupun xsangka xkanlah aku nak gulingkan paklah dgan nak bagi turun nak pakai bohsia mcm2pun adalah perasaan aku mcm tu punya bangsat bukannya aku yg kena reverse psikology siap boleh nampak dorg makin terkuat menyalak ari2 takat hrap fb komen aku yg miskin sgt gila ni je yg boleh nampak dorg terhebatt akupun xsangka takat seminggu 2 je patut boleh kena bangsattt….

    Paling xsangka zaman tun seolah2 paklah makin terpm mesti bukan sorg yg ketawakan tun bdak katek paling terhebatt sambil hrap2 tun cepat2 ajall benda2 xpatutpun sapa2 boleh jadik bangsat searipun akupun xsangka semuapun lbih bongkak anggap bukannya bangsatkatek2an dorg tu nak aku pulih lbih bangga mengatekk bangkai hanjing dorg anggap badi keturunan bangkai hanjing bwah tapak kaki bdak katek rasa keberanian dorg boleh tunjuk terglamer mcm tu adalahh seolah2 keberanian paling terhebatt dlm dunia seolah2 masukk paper ari2 mcm2pun pm agungpun level bangkai hanjing Allah Makbulkanlah terang2 aameen

  34. alo alo says:

    Please pray for my 9 years old son "Rooh Hassan" in your prayer that he can come back to his home to his Parents soon. Amen

  35. tahir piang says:

    ameen

  36. Roberto Perez jr says:

    I like the title and the letters on the screen in English that's what I'm going by but anything is possible gods real name is Allah

  37. Herbert Hernandez says:

    HINDUS ARE THE TRUE ENEMIES….WAKE UP>>>>>>>>>>

  38. Nabutanda Hajara says:

    Ohh pray for that I have peace blessings with my family

  39. Nadi A says:

    Ya Allah please protect me from my enemies please